Monday 29 March 2010

Scrap books






Nemam rada, jake tu v Anglii prodavaji sesity na malovani (Eliska ma velice vysokou spotrebu).... Vetsina sesitu je tu s linkama, bezlinkove temer neexistuji. V patek jsem narazila v jednom krame, kde maji vse za £1 na scrap booky. Nejsou idealni, papir uvnitr je takovy recyklovany (jsou v nem videt kousky vseho mozneho) a neni bily. Nelibi se mi ani ty desky.... Proste mi tu chybi takova ta ceska klasika - A3 nelinkovany sesit s neutralnim vrskem ;-)
Tak jsem se pustila do novych prebalu. Daniel mi dal k vanocum sadu na linorit a dlouho mi chybela inspirace. Az jsem na jednom blogu narazila na download ptacka a uz to jelo. Za hodinu to bylo vsechno hotove.
To je tak, kdyz se mi 'nic' nelibi a nemam penize na drahe sesity dle meho vkusu ;-)))

Scrap books davam detem (tedy dosud jen Elisce, Alfie dostane v patek svuj prvni, aby mu to nebylo lito) vzdy na zacatku prazdnin, aby bylo kam si zapisovat, co jsme delali. V patek nam zacinaji 2 tydny prazdnin, tak me tu opet moc neuvidite.
Mam nafoceno par receptu, ale byla jsem nemocna, tak nejak nebyla energie na blog...

No comments:

Post a Comment