Monday 19 July 2010

Sobota na ceske ambasade





Rano jsem vstavala v pul seste a hned zacala pect kolace. Vstavala jsem, jelikoz jsem vubec nemohla spat, ne, ze bych byla takova naruziva hospodyne :-D. Nakonec Daniel prisel v sobotu vecer na to proc.... koupila jsem si omylem Paralen s kofeinem. Ja jsem vubec netusila, ze se neco takoveho prodava.. Mam totiz nejakou desnou rymu a vubec se to nelepsi. Jdu dnes odpoledne k doktorce. Ale, abych neodbihala od tematu..
Akce se vydarila, bylo to pekne, relaxovane odpoledne. Prisli jsme tam driv a pomahali to vsechno pripravit.
Prisel se tam podivat i pan velvyslanec a myslim, ze se mu to libilo!
Eliska tam mela sve prvni houslove vystoupeni a byli jsme na ni pysni. Za odmenu jsme ji vzali do hrackarny :-)
Kolace mely velikananansky uspech. Byly hned pryc. A musela jsem holkam slibit, ze jeste upecu :-)))

P.S. Tak jsem se prave vratila od dr. a mam 'chest infection' a atb... v tomhle vedru fakt bomba :-((((

No comments:

Post a Comment