Tuesday 4 January 2011

Jahlove karbanatky


Jsou stalici v nasem jidelnicku, zrovna dneska jsme je meli... a presto je vzdycky zapomenu vyfotit a napsat recept (fotka teda nic moc, ale aspon pro predstavu) :-D...

Co je potreba:
- 3 hrnicky varenych jahel (ziskame varenim 1 hrnicku jahel ve 3 hrniccich vody)
- 1 mrkev - nejemno nastrouhana
- 1 cibule - nadrobno nakrajena
- 1 strouzek cesneku, protlaceneho
- 1 lzicka sezamoveho oleje (nebo olivoveho)

- trochu strouhanky
- 3 lzice sezamovych seminek
- 1 lzice sojove omacky Tamari
- 1/4 lzicky majoranky
- 1/2 lzicky salveje
- hrst cerstve petrzelove nate, nakrajene

Lehce osmahneme mrkev, cibuli a cesnek na oleji. Vse smichame ve velke mise a tvarujeme karbanatky (pokud se to hodne drobi, pridame trochu vody). Peceme v troube na 190C asi 40 minut. Ke konci pridavam na platky nakrajeny syr, aby se opekl.
Podavam v celozrnnych houskach s okurkou, cubuli a kouskem salatu.

Zitra uz jde Eliska do skoly a nam konci leharo - a ja jsem zjistila, ze mam desny studijni skluz :-(((( - a to jsem si do ted myslela, ze to mam pod kontrolou. Ceka me priserny tyden. Den pred narozeninama to mam odevzdat :-((( Studium jsem od pulky prosince zanedbavala, tak dobre mi tak :-DDDDD

1 comment:

  1. Milá Kami,moc tě i s dětmi zdravím,doufám,že se máte dobře.Karbenátky vypadají lákavě,už se těším,až je vyzkouším a jsem moc zvědavá,co mi na to doma řeknou:)A ohledně studia držím pěsti:)Mějte se krásně!Radka

    ReplyDelete