Thursday 19 May 2011

Tak nejak...






.. nebyl cas na psani poslednich 14 dni. Eliska mela anginu a atb, do toho jsem odevzdala posledni letosni esej. Nastesti jsem v praci nebyla jen jeden den, podarilo se mi naverbovat dedu na hlidani. Tchan pred mesicem konecne odesel do duchodu a 'nudi' se, dokonce mi sam nabidl sve sluzby. Je to doktor nuklearni fyziky, tak s Eliskou delali matematicke ukoly. Dokonce na ni zkousel nejaky novy matematicky program pro skolni deti. Pracoval totiz pro britske skolstvi :-DDD
Take mame zpet nase auto, coz je dobra zprava. Jen ted asi budu muset sedet vzadu, protoze porad sejckuju a znervoznuju manzela pri rizeni :-D Snad se trochu zklidnim do leta, 'az' se prestehujeme budu muset jezdit autem, na venkove... ale bude to tezke :-(
V praci se chysta vyrocni oslava a pozvali asi 350 hostu. Takze jen predelavam seznamy hostu a jmenovky. Doufala jsem, ze uz tam touhle dobou nebudu. Ale jestli jsem se necemu priucila behem tohoto prodeje bytu, je trpelivosti...
No a za mesic me ceka zkouska a pak mam do podzimu klid, nez zacne novy semestr. Uz se nemuzu dockat, az uceni skonci a vyndam stroj. Pul roku uz jsem na nej nesahla, neni cas.
Take jsem nasla v Severnim Londyne cesky obchod. Tedy on je spis slovensky, ale i tak udelal radost. Mam doma hotovy poklad. Deti nadsene. Tak jsme si udelali radost. Daniel jel s nami po praci asi 45 minut silenou zacpou. A jeste, ze tak. V MHD bych se s tim plouzila dlouho, taska byla hodne tezka :-)
Jen fotit se mi nejak nepovedlo, mam to vsechno rozmazane. Tak snad me omluvite :-)
A jeste jsem zapomnela dodat, ze jsem byla snad na dlouho naposledy u zubare a kanalek je konecne uzavren....

5 comments:

  1. Kami, přeju hezký víkend, hodně zdraví všem a pochutnání na českých dobrotách! Docela koukám, co se dá v Londýně koupit :o)
    Helena

    ReplyDelete
  2. No jo, věřím, že po piškotkách a fidorkách se člověku zasteskne :-)
    Pěkné dny přeju.

    ReplyDelete
  3. To je legrační..pro vás vzácnost pro nás obyčejný nákup. Kami máš toho taky koukám nad hlavu. Je fajn, že máte další "oběť" na hlídání :). S bytem ..apod. vám moc fandím, těším se na váš nový domov!

    ReplyDelete
  4. Takovou slovenskou prodejnu bychom tu také potřebovali! :) Dostala jsem obrovskou chuť na Fidorky, když jsem si četla tento příspěvek. :) Zas v našem městě bydlí 20,000 lidé polského původu, takže máme svoje zdroje tatarky, plněných perníček a tak. :)

    ReplyDelete
  5. Ja jsem ulitla na Fidorky a Minonky :-D Ale poridila jsem si tam i pletene syry a cerne pivo :-) Do polskeho kramu (je jich tu fakt hodne - se divim, ze v Polsku maji jeste vubec nejake obyvatelstvo) si chodim na cersvy chleba, protoze je tu i pekarna a na tvarohove kolacky. Se mi z Londyna vubec nebude chtit... jeste tu mame zdravou vyzivu a tam prodavaji taky 'cesky' chleba. Jsem tu uplne rozmazlena :-)

    ReplyDelete